Star Wars - Vader Down | Çizgi Roman İncelemesi



Evet yine bir çizgi roman ile karşınızdayım. Yine bir Star Wars çizgi romanı olması beni mutlu etti, okurken keyif aldım. Şimdi çizgi romana geçecek olursak Star Wars - Vader Down, çizimleri ve konusunu beğendim hemen konusuna geçelim.



İmparator'un korkulu sağ kolu Sith Lord Darth Vader, Ölüm Yıldızı'nın patlamasından sorumlu olan asi pilotunun , oğlu Luke Skywalker olduğunu öğrenmiştir. Vader artık oğlunu karanlık taraf geçirmek için hiç olmadığı kadar istekli olmuş ve oğlunu bulma çabası ile gezmektedir.



Vader'ın babası olduğundan henüz haberi olmayan Luke, İmparatorluğa karşı Asi İttifakı ile beraber savaşıyordu. Gücün yöntemleri daha yeni öğrenmeye başlayan Luke, Ben Kenobi'nin eski bir günlüğünü bulmuş.Bu günlük sayesinde Jedi Şövalyeleri ve onların gücü kullanma yöntemlerini öğrenebilecek. 



Çizgi roman çizimleri ve metinler benim hoşuma gitti tam bir ara film tadı veren bir çizgi roman olmuş. Star Wars serisine hayran insanlar için okuması gereken bir çizgi roman olacağını düşünüyorum. Star Wars'a yeni başlayacak insanlar için bu çizgi romandan önce filmleri izlemelerini öneriyorum. İyi okumalar..
Star Wars - Vader Down | Çizgi Roman İncelemesi Star Wars - Vader Down | Çizgi Roman İncelemesi Reviewed by aahmettsezer on 12.12.18 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.