Batman Ninja | Film İncelemesi



Herkese selam, yeni izlediğim film ve diziler hakkında konuşacağım gönderiye hoş geldiniz demek istiyorum. Şimdi benim DC evreninde en sevdiğim karakterlerden biri olan Batman (tabi ki Joker) animesini izlemiş ve gelmiş bulunmaktayım. Evet Batman bir Japon yapımı olsaydı nasıl görülürdü sorularına son verebilir bu anime hadi az film hakkında konuşalım. 
Gorilla Grodd, Arkham Tımarhanesi içinde bir zaman makinesi kurmuştur ve çalıştırmak üzeredir. Batman, Grodd’u engellemek için elinden geleni yapar ancak Grodd makineyi çalıştırmayı başarır. Alanda bulunan herkes zaman makinesinin gücünden etkilenir ve bildiğimiz kahramanlar ve kötüler, Feodal Japonya dönemine ışınlanır. Batman, makineden etkilenip de Japonya’ya en geç düşen kişidir. Ondan önce buraya varmış olan Joker, Harley Quinn, Two Face, Penguin, Poison Ivy ve Deathstroke çoktan belirli alanları işgal etmiş ve Beyliklerini ilan etmişlerdir. Kısaca anime filminin konusu bu ki Japon yapımı olduğu için bence güzel bir mantık ile kendilerine uyarlamışlar.


Filmde birden fazla çizim tekniği kullanılmış, bu tarzlar arası geçişler o kadar iyi ki, gözlerinizi bir an olsun ayırmak istemiyorsunuz. Asıl beni cezbeden çizimler oldu. Joker ve Batman'i Samuray olarak görmek beni çok mutlu etti zaten anime izlediğim için ben bu filmi sevdim ama transformers gibi bazı sahnelerin olması "Bu ne abi!" dedirtmedi değil yinede Batman, Joker ve anime seviyorsanız bir şans tanıyın derim.


Marvel film yapımında gayet başarılı ilerliyor bundan bir kuşkumuz yok DC her zaman bir iki adım geriden takip etmiştir ama DC animasyon filmlerinde Marvel'ı tek geçer, DC'nin başarılı olduğu bir nokta bu sanırım. İyi seyirler..
Batman Ninja | Film İncelemesi Batman Ninja | Film İncelemesi Reviewed by aahmettsezer on 29.12.18 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.