Mean Dreams | Film İncelemesi



Yine bir film sonrası buradayım, evet şu sıralar çok fazla film izler olduğumun farkındayım bunun üstesinden gelmek gibi bir düşüncem yok en azından zamanım varken izleyeyim değil mi? Size bugün bahsedeceğim film Mean Dreams, açıkçası beni filmin adı yada konusu çekmedi sadece fragmanında o manzaraları gördükten sonra izlemeyelim dedim ve açtım. -İyi ki izlemişim diyorum.-



Filmin konusundan bahsedecek olursam, Mean Dreams, Casey ve Jonas isimli iki genci takip ediyor. İkisi de mutsuz ev ve aile hayatlarından gelen çocuklar birbirlerine aşık olur. Bir an önce mutsuz aile hayatlarından kurtulmak istemektedirler. Bir anda fırsat karşılarına çıkar. Jonas uyuşturucu ile gelen bir parayı alarak Casey'e gider ve birlikte yola çıkarlar. Ancak Jonas'ın babası yozlaşmış bir polistir. Paranın onda olduğunu bilen babası ikilinin peşine düşer. İkili yeni bir hayata yelken açmak için sürekli kaçmak zorundayken hem yolda yaşamanın zorluklarını hem de aşkın güzelliklerini keşfedecektir.



Evet ben aşk içeren olaylara karşı ön yargılı olabiliyorum. Sadece saf aşk filmi filan olsa sanırım beni baya bilirdi. Ama Star Wars hayranı olduğum gibi onun içinde de minicik bir aşk olması gibi beni fazla etkilemedi bu durum. Filmin çekildiği Amerika çiftlik hayatı beni hep etkilemiştir ki amerikan kamyonetleri olsun beni hep kendine çekmeyi başarmıştır, bunları neden anlatıyorum derseniz filmi bunlar yüzünden izlemeye başlamış olmam ama daha sonra konusu ilgimi çekti iki gencin aile hayatında ki hüzün ve burukluk, birbirleri ile takılmaları yüzümde bir tebessüm oluşturmadı değil, sadece filmin konusu çok iyi denebilecek seviyede ama işleyiş ağır, sessiz ve sakin yani benim hoşuma gidecek türden, sizde izleyin emin olun fragmanı bile izlemeniz için bir sebep.

Mean Dreams | Film İncelemesi Mean Dreams | Film İncelemesi Reviewed by aahmettsezer on 18.12.18 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.