Final Space | Dizi İncelemesi



Evet herkese selam, yine bir dizi sonrası geliyorum buraya ve şunu söylemeliyim ki gerçekten güzel. Rick and Morty sonrası nasıl bir boşluğa düştüğümü biliyorum ve size buna alternatif bir dizi ile geldim. Final Space bana kalırsa en sevdiğim ikinci animasyon dizisi oldu  benim için konusuna gelecek olursam. 



Uzaya otobüse atlayıp gidilebilen insanların ve uzaylıların beraber yaşadığı uzak bir gelecekte geçen animasyon sıradan bir insan Gary’yi konu alıyor.
Gary, bir akşam barda, evrenin koruyucu ekibi Infinty Guard üyesi olan Quinn’i görür görmez ona aşık oluyor. Onunla başka türlü konuşamayacağını anlayan Gary, bir takım olaylardan sonra bir Infinty Guard pilotunun üniformasını üzerine geçiriyor. Tam Quinn’le konuşmaya çalışırken tüm Infınty Guard üyeleri göreve çağırılıyor. Yalanının açığa çıkmaması için Quinn’le bir gemiye atlayan Gary kumandaya geçiyor. Geçiyor geçmesine ama gemileri kullanmaktan bihaber olan Gary, bastığı bir tuşla silahları ateşleyip 92 Infinty Guard savaş gemisini ve küçük bir Meksika aile lokantasını paramparça ediyor. Ceza olarak 5 yıl boyunca bir uzay gemisine kapatılıp, hasar gören uyduları tamir etmeye mahkum ediliyor.





Bir gün yine tamir görevlerinden birindeyken yanına küçük yeşil bir top şeklinde sevimli bir yaratık geliyor. Senelerce robot ve androidlerden başka birini görmeyen Gary, bu canlı yaratığı bağrına basıp yanına alıyor ve ona Mooncake ismini veriyor. Lakin Gary’nin Mooncake’in çok büyük güce sahip bir gezegen yok edici olduğundan haberi yok. Daha da beteri Mooncake’in peşinde evrenin en acımasız kötülerinden Lord Commander var. Bütün bunların üstüne bir de Quinn evrende bir anormallik seziyor ve macera başlıyor.





Konusu kısaca böyle ve size söylemeliyim ki yer yer kahkaha atacak kadar komik yer yer gözlerinizin dolacağı kadar dram içeren bir dizi oldu benim için. 10 bölümden oluşan dizi şu an 1 sezon ve 2. sezon onayı aldı. Kısa bölümler sayesinde bir günde bitirebilirsiniz ki ben öyle yaptım ve bittiği için üzgün olduğumu söyleyebilirim. Absürt sahneleri ve komikliği ile beni kendine hayran bıraktı dizi, iyi seyirler dilerim..
Final Space | Dizi İncelemesi Final Space | Dizi İncelemesi Reviewed by aahmettsezer on 13.12.18 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.