American Animals | Film İncelmesi



Herkese selam, yine bir film sonrası buraya geldim ki izlediğim en keyif verici filmlerden bir tanesi olmaya aday bir film oldu benim için. American Animals gerçekten izlemeye değer bir film konusuna geçecek olursam.
Dört arkadaşın gerçekleştirdiği bir soygunun gerçek hikayesini anlatan film gelecek ve geçmişi aynı anda görmemizi sağlıyor ve gerçekten absürt bir hırsızlık için bir grup gencin ne kadar ileri gideceğini görebiliyoruz.




Amerika tarihindeki en ilginç soygunlardan bir tanesini konu alıyor. Dört arkadaşın üniversite kütüphanesinin gizli arşivlerinde bulunan nadir bir kitabı çalmaya karar vermesinden sonra gelişen olayları konu alan film sürükleyici ve insanı sıkmadan ilerleyişi beni hayran bıraktı.



Amerika tarihindeki en büyük sanat hırsızlıklarından birini gerçekleştirmeye karar verir. Fakat hiçbir şey göründüğü gibi değildir ve bu soygun denemesinin hayatlarına ne getireceği konusunda gençlerin aklında soru işaretleri oluşur. İşte bu soru üzerine gençlerimiz yapmaları gereken şeyler konusunda fikir ayrılığı yaşıyor olsa da izlemeye değer bir film görüyoruz. Son zamanlarda bana film önerin derseniz bu film listenin başında yer alıyor benim için. Sıkılmadan izlemeniz dileğiyle iyi seyirler dilerim.
American Animals | Film İncelmesi American Animals | Film İncelmesi Reviewed by aahmettsezer on 20.12.18 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.