Summer of 84 | Film İncelemesi




Herkese selam, evet yine bir film sonrası buraya gelmiş bulunmaktayım. Ama bu sefer izlediğim film kesinlikle içime sinmiş durumda ve sizlere bahsetmek için sabırsızlanıyorum. Filmimizin adı Summer of 84 evet  Stranger Things gibi 80'lerde geçen bir  korku-gerilim filmi kesinlikle geçtiği tarih için bile izlenir bilmiyorum 90'lar çocuğu olabilirim ama yaşamak istediğim tarihlerden bir tanesi 80'ler kesinlikle lafı fazla uzatmadan filme geçmek istiyorum.



84 yazında ergenliğinin baharında 15 yaşındaki Davey Armstrong’un, polis memuru olan komşusunun tüm yerel gazetelerde adı geçen seri katil olduğundan şüphelenir. Davey ile birlikte üç arkadaşı bu durumu araştırmak için çıktıkları bir maceraya atılırlar. Ancak bu macerada onları hayal edebileceklerinden de fazla tehlike beklemektedir. 



Arkadaşlık dereceleri birbirinden kopuk gençler görüyoruz ve yer yer gülsek dahi kaybolan ve öldürülen çocukların gizemi film boyu sürüyor. Korku değilde daha çok bir şeyi kafaya koymuş bir genç grubun bir gizemi çözmesini izliyoruz. Buraya kadar her şey kulağa normal geliyor ama filmin sonu benim ağzımı açık bırakmaya yetti. Senaristlerin böyle güzelce final yapmaları benim için daha akılda kalıcı bir filmler oluyor. Benden bir hafta sonu film tavsiyesi alacak olursanız kesinlikle bu film olurdu. İyi seyirler dilerim. Önereceğiniz filmler olursa yorum yapabilirsiniz.
Summer of 84 | Film İncelemesi Summer of 84 | Film İncelemesi Reviewed by aahmettsezer on 16.12.18 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.