Nacy H. Kleinbaum - Ölü Ozanlar Derneği | Kitap İncelemesi



Herkese selam! Bu gün konuşacağımız kitap "Ölü Ozanlar Derneği" yazar Nacy H. Kleinbaum ve ilk kez bir kitabını okuyorum.
Kitap klasik bir şekilde bir grup lise öğrencisinin hayatı, okula yeni gelen aşırı tuhaf bir öğretmenin çocukları üzerinde etkileyici öğretme yöntemleri uygulaması ve öğrencilerin hayata bakış açısının değişmesi ile yol alır.



Aileniz tarafından zorunlu bir şekilde katı öğretmenlerin ve kuralların olduğu bir okulda okuduğunuzu hayal edin. Herkes sizden başarılı olmanızı istiyor, üstüne arka arkaya gelen derslerin ve ödevlerin yoğunluğunu bir düşünün. Ama yeni gelen tuhaf bir İngilizce öğretmeninin tuhaf ders anlatımı sizin düşünce yapınızı kökten değiştirebilir. John Keating size kısaca "Carpe Diem" anı yaşamanızı söyleyecek, ders anlatırken gereksiz saçma sıkıcı sayfaları kitaplarınızdan yırtmasını isteyecek ve bunları sıraların üstünde gezerken söyleyecek. Kesinlikle bir şans verilmesi gereken bir kitap diyorum. Sizlere carpe diem diyerek kitap yorumunu bitiriyorum.



Kitap isminden yada kapağından yargılanmayacak derecede etkileyici ve bir o kadar hayata bakış açınızı değiştirecek bir türden. Okuduğuma asla pişman olmadım, üstüne bu kitabı iyi ki okudum diyebileceğim bir kitap oldu. Yazarın akıcılığı olay örgüsü ve ağır olmayan kelimeleri ile bir çırpıda bitirilebilecek bir kitap şahsen. 
Tüm bunlar yetmezmiş gibi birde filmi olduğunu öğrenmem yüzümde biraz tuhaf bir yüz ifademle sonuçlandı. Acaba batırmışlarmıdır yoksa güzel midir? Demeden duramadım. Baş rolünde Robin Williams'ın olduğu filmini izlemek niyetindeyim.
Nacy H. Kleinbaum - Ölü Ozanlar Derneği | Kitap İncelemesi Nacy H. Kleinbaum - Ölü Ozanlar Derneği | Kitap İncelemesi Reviewed by aahmettsezer on 15.12.18 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.