Hitler - Anthony Crowe | Kitap Yorumu




Herkese selam, şu sıralar temam şekil almaya başladıkça bende eski kitapları yeni temaya geçirmeyi düşünüyordum şu sıralar hayatım inişli çıkışlı olduğu için zaten kafamı dağıtacak uğraşlar ararken bunları yapabileceğimi buldum. O halde okuduğum kitaba geçelim.




Hitler - Anthony Crowe  tarih okuyorum evet ama bunu burada pek belli olmadığının farkındayım. I. & II. Dünya Savaşları benim tamamen ilgimi çekiştir ki tarihe damga vuran isimler hakkında bilgi sahibi olmak benim için tamamen zevk meselesi olmuştur ki şu klasik kitaplar vardır bilirsiniz "Gizli Örgütler" lise yıllarımda baya baya okurdum ki yeteri kadar bilgi topladığımı düşünüyorum. Neyse Hitler tabi çoğu insan sever sevmez bu tamamen onlara kalmış ama hiç olmazsa hayatı hakkında en ufak bir fikrinizin olmasını istiyorsanız böyle bir diktatörün anlatıldığı kitabı okumanızı isterim. 2004 yapımı Downfall (Çöküş) filmi benim Nazi Almanyasına olan hayranlığımı arttırmış bir film olabilir ki ondan sonra Naziler ile ilgili çıkan her filmi izlemişimdir. Çizgili Pijamalı Çocuk filmine bakmanızı isterim. Savaşın iki cephesini konu alan filmler sizi etkileyebilir ama şu dönemlerde Nazileri kimse sevmediği için çoğu filmde Naziler kötü olarak gözükse dahi haklı yanları da var sadece biraz araştırma yapmanız gerekiyor.



Kitabın konusuna gelecek olursam, Hitler'in Kavgam kitabından alıntılar yapılarak yazarın yorumları ile harmanlanmış bir kitap. Basit bir üslupla kolay anlaşılır olması daha iyi olmuş. Kitap Hitler'in hayatını anlatarak başlıyor, düşünce yapısının nasıl değiştiğini ve ilerlediğini başka insanların farkına varmadıkları varsalar dahi korkularına yenik düşerek konuşamadıklarını, bu dünyaca ünlü diktatör bir adam korkusuz ve akıl almaz şekilde ortaya koyuyor. İyi okumalar dilerim.
Hitler - Anthony Crowe | Kitap Yorumu Hitler - Anthony Crowe | Kitap Yorumu Reviewed by aahmettsezer on 21.12.18 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.