Sex Education İzledim ve Ne buldum. | Konusu ve İncelemesi



Uzun zamandan beri bir solukta dizi izlemeyeli baya olmuştu, ta ki konusu ilgimi çekse dahi lise hayatına olan özlemle birlikte bir dizi buldum ve tek solukta izlediğimi söyleyebilirim. Hep birlikte bu diziye bakalım. Cidden adı için ön yargı oluşturmakta haklı mıyız, yoksa adını sanını boşverelim biz alacağımız keyfe bakalım mı diyoruz?


Sex Education kısaca konusu; İngiltere yapımı bir Netflix dizisi, sekiz bölümden oluşan ve asosyal bir genç olan Otis Milburn'ün çevresini ve arkadaşları ile olan bağlantıları izliyoruz. Moordale adlı kasabada seks terapisti annesiyle birlikte yaşana Otis, liseye başladığında ister istemez annesinin uzmanlığı sayesinde kendininde seks terapisti olma yolunda uzmanlaştığını fark eder ve bu uzmanlığını okulda para kazanmak için kullanmaya karar verir. Maeve ile birlikte gizli seks terapisi kliniği kuran Otis, burada arkadaşlarının cinsellikle ilgili sorunlarını konuşarak onlara tavsiyeler veriyor ancak genç Otis'in aslında kendisinin bir terapiye ihtiyacı olduğunu görüyoruz.


Kısaca dizi böyle ilerleyip gidiyor, terzi kendi söküğünü dikemez adlı dizimiz yer yer kahkahalar attırmıyor değil, geniş oyuncu kadrosu ve LGBTQIA bir dizi olması ön yargıları sadece dizinin adı ile değil içinde de yıkmamıza neden olacak bir çalışma olmuş ve Otis'in arada yaptığı saçmalıklar istemeden "abi bu yapılır mı?" diye gecenin bir yarısı sessiz sessiz bağırmam. -evet diziyi tek gecede bitirdim.- 


İçinde komedi,drama ve çok az aşk bulunduran bir gençlik yapımı Netflix dizisi sanırım +16 yaş sınırında ama yinede siz izlerken dikkat edin derim. Genel olarak beni dizinin şarkıları ve başarılı oyunculuk çekti. Eğer ön yargılarınız varsa izlemeyin ama eğer ilgimi çekti bakarım diyorsanız işte fragman iyi seyirler. 


Sex Education İzledim ve Ne buldum. | Konusu ve İncelemesi Sex Education İzledim ve Ne buldum. | Konusu ve İncelemesi Reviewed by aahmettsezer on 13.1.19 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.