Spider-Man: Back in Black | çizgi roman incelemesi


Evet arkadaşlar, bir kitap bir çizgi roman hedefim sağlıklı bir şekilde devam ediyor ve gayet keyif alıyorum bu durumdan, şimdi bitirdiğim çizgi roman ise çocukluğumun kahramanı, Spider-Man: Back in Black hemen çizgi roman hakkında konuşmaya başlayalım. 

İlk Spider-Man filminden beri en sevdiğim süper kahraman yolunda ilerliyordu kendisi ve Back in Black beni eski filmlerinden görmeye alıştığımız siyah kostümü içinde görmek mutlu etmedi değil. 
Çizgi roman bir anda May Hala'nın vurulması ile başlıyor ve Peter onu hemen hastaneye götürüyor ve gözünü intikam bürümüş bir Spider-Man sokaklarda ağ atarak geziyor, bunu halasına yapanları aramaya başlıyor. Kötü adamımız ise Kingpin evet onu görmek şaşırtmıyor. 

Spider-Man filmlerinden bildiğimiz Venom bulaşmış siyah kostümü hatırlıyoruz hepimiz en son filmde gitmişti fakat çizgi romanda Peter onu ne olur olmaz diye saklamayı akıl etmiş ve o meşhur siyah kostümü üstüne geçiriyor. Batman ve Spider-Man ikisinin ortak kuralı insan öldürmemek ve suç işlememek yani öyle biliyoruz, fakat Spider-Man bu kuralları çiğniyor ve bir suçlu haline geliyor. Evet ben sevdim güzel bir çizgi roman serisi olmuş merak edenlere okumalarını öneriyorum. İyi okumalar dilerim.

Spider-Man: Back in Black | çizgi roman incelemesi Spider-Man: Back in Black | çizgi roman incelemesi Reviewed by aahmettsezer on 27.7.18 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.