Batman Öldüren Şaka | çizgi roman inceleme


Bir kitap bir çizgi roman maratonu kaldığı yerden hız kesmeden devam ediyor. Sizlere okuduğum çizgi romandan bahsetmek istiyorum; Batman Öldüren Şaka evet yine DC cephesinden okuyorum bünün farkındayım ama nasıl bir insanın en sevdiği süper kahraman ve kötü karakter DC de olabilir ki buna şaşıyorum. Evet Joker ve Batman onlar birbirleri için tırnak ve deri gibi ayrılmaz ikililer hep birlikte çizgi romanın konusuna geçelim. 

Çizgi roman herkes tarafından beğeniliyor ve bir başyapıt etkisi bırakıyor. Bizlere Joker’in geçmişini ve nasıl Joker olduğunu öğreniyoruz, bu çizgi romanda bir Joker nasıl daha fazla deli olabilir onu görüyoruz. Okurken Joker’e hak verdiğim yerlere oldu. Joker sadece bir günde yaşadıkları için delirip kötü olmakta haklı mı? Bu soruyu size bırakıyorum. Batman ise her zaman olduğu gibi kendi esrarengiz havasını koruyor ve final sanırım okuduğum en güzel finallerden olabilirdi ne kadar arada kalmış olsak dahi benim hoşuma giden bir çizgi roman oldu. Joker severlerin kesinlikle okumasını istediğim bir çizgi roman olarak yerini alıyor.

• 
İyi okumalar.

Batman Öldüren Şaka | çizgi roman inceleme  Batman Öldüren Şaka | çizgi roman inceleme Reviewed by aahmettsezer on 27.7.18 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.