Beyaz Geceler | kitap yorumu


Herkese selamlar bir kitap daha bitiyor ve ben yine buraya geliyorum. Okuduğum kitap Dostoyevski'den Beyaz Geceler kitabı oldukça beğendim ve sizlere biraz bahsetmek istiyorum. Kitap oldukça ince ve ince olup üzerinizde bıraktığı etkinin büyük olması tamamen büyüleyici evet doğru kelime bu büyüleyici, dostoyevski bir kez daha sana hayran kalmamak elde değil. Çok nadir kitapların sonlarına tepkimi gösteririm ve bu kitap beni yine etkiliyor. Aşk kitapları sevmesem bile arada konusuna bakmadan kitap alınca böyle okunası kitaplar çıkıyor.
Kitabın konusuna gelecek olursak,  Petersburg'da "hayalperest" ismini verdiği kahramanımızın başından geçen 4 gününü anlatıyor, diğer karakterimiz ise  Nastenka ikisinin birlikte geçirdiği günleri bizler okuyoruz. Ruhsal çöküntülerin, ölü hayallerin ve aşkı için bir insanın neler yapabileceğini görüyoruz. 
Beyaz geceler bir yandan bir aşk üçgenini anlatırken diğer yandan karşılıksız sevmenin acılarını ve ne anlama geldiğini gözler önüne sürüyor. 
Beyaz Geceler : St. Petersburg'da mayısın son haftası başlayıp temmuzun 15'ine kadar devam eden, geceleri havanın bir türlü kararmaması olayına verilen isimdir.

Beyaz Geceler | kitap yorumu Beyaz Geceler | kitap yorumu Reviewed by aahmettsezer on 27.7.18 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.