Erebos Kitap Yorumu


Önceliklere herkese selam. Okuduğum kitabı tekrar okumak pek bana göre değil aslında fakat bu kitap benim yıllar sonra elime alıp ilk merakla okuma isteği uyandıran nadir kitaplardan bir kaçı benim için. 
Yıllar önce aldığımda kitabın konusu yada arka tarafta yazan yazılar için değil sadece kapak tasarımı hoşuma gittiği için almıştım ve o zamanlar kapağına defalarca baktığımı hatırlıyorum, benim için en sevdiğim kitap olma yolunda emin adımlarla ilerleyen bir kitap olmuştu bile. Kitabı okurken yazarın bir kadın olduğunu öğrendiğiniz zaman şaşırmamak elde değil çünkü kadınlar pek oyun oynamazlar gibi gelir çoğumuza ki aksine oynayan bir çok arkadaşım dahi var. Fakat yazarın bu denli akıcı bir kitap yazması ve kitabın gerçekten sizi içine çekmesi kaçınılmaz oluyor. Okurken sıkıldığımı hatırlamıyorum bile ilk okuduğumda yanımdan ayırmamıştım tekrar okuduğumda ise kitap bir günde bitti elimden bırakamadım. Kitabın konusundan bahsedelim. 
Erebos adındaki bir oyunu konu alıyor. Nick -baş karakter- okulda esrarengiz bir şeylerin döndüğünü anlıyor ve olaya dahil olması pek fazla zaman almıyor. Okul içinde dolaşın CD sonunda karakterimize gelir ve bir oyun olduğunu görüyor fakat diğer oyunlar gibi değil sıra dışı kuralları var ve seni izliyor. Gerçekten izliyor.. Erebos bir bilgisayar oyunu. Orada durmuş seni izliyor, seninle konuşuyor, ödüller dağıtıyor, seni test ediyor, tehditler savuruyor. Erebos'un bir amacı var: Oyun oynamak istiyor. 
Evet buraya kadar her şey güzel bence okumalısınız. 2011 basımı ve bende yıllardır duruyor ilk baskısı olması çok hoşuma gidiyor ve hayatımın sonuna kadar yanımdan ayırmayacağım bir kitap olarak kalacak. kitabı okurken sürekli bir oyun oynama isteği kapılıyor ve bu dürtüye karşı koymaya çalışın.
Erebos Kitap Yorumu Erebos Kitap Yorumu Reviewed by aahmettsezer on 27.7.18 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.