KAFES | KİTAP YORUMU


Evet herkese selam yine bir kitap yorumu ile sizlerleyim. Kafesi sonunda bitirme fırsatı buldum. Herkes tarafından beğenilen bir kitap olduğunu biliyordum, bu yüzden beklentim sürekli yüksekti ve hayal kırıklığına uğramamak istiyordum. Herhangi bir hayal kırıklığı olmadığı için yoruma geçebiliriz.
Kitabın yazarı Josh Malerman’ın bir müzik grubu varmış; The High Strung diye bu grubun “The Luck You Got” isimli parçası da Shameless dizisinin tema müziği olarak kullanılmış. Diziyi bir daha izleyesim gelmedi değil. •
Kitaba gelecek olursak; 
Dışarıda bir şey var. Dışarıda bir şeyler var ve kitapta herhangi bir tarifi yok bu şeylerin. Gören de anlamıyor sanırım ne olduğunu, öyle bir belirsizliğin içinde yaratık olduğuna inanmaya başlıyorsunuz. Dünyada bir şeyler oluyor, insanlar ölmeye ve tuhaf cinayetler haberlerde ve internete görülmeye başlıyor. İnsanlar tuhaf davranmaya başlıyor ve korunmak için farklı yollar seçmeye başlıyorlar. Ana karakterimiz Malorie ablası ile yaşayan genç birisi. Bu haberler insanların "Dünyada neler oluyor?" demesine sebep olurken Malorie, hamile olduğunu öğreniyor ve çocukları için her şeyi yapabilecek bir annenin başından geçen gerilim dolu anları okuyoruz. “Sakın gözlerini açma.”
Kitabın iki kavramda, geçmiş ve şimdiki zaman arasında gitmesi gayet hoşuma gitti. Arada gerilimin yüksek olduğu yerlerde bölümün bitip diğer zamana geçmesi bende “hadi ama burası zamanı mı?” etkisi bırakmadı değil. 
Sıkılmadan saatlerce elimden düşmeyen bir kitap oldu beklentim yüksekti, herkesin beğenmesine şaşırmıyorum. Kitabı alın okuyun ve okutun. “İnsanoğlu aslında korktuğu yaratığın ta kendisidir.” İyi okumalar..

KAFES | KİTAP YORUMU KAFES | KİTAP YORUMU Reviewed by aahmettsezer on 27.7.18 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.