Darth Vader Yükselişi ve Düşüşü | kitap yorumu


Herkese selam! Nasılsınız bakalım, ne okuyorsunuz? Yine bir kitap yorumu ile karşınızdayım. Artık ne kadar çok biliyorsunuz bilmiyorum ama bir Star Wars fanı olduğumu anlamış olmanız gerekiyor. Darth Vader Yükselişi ve Düşüşü adlı kitap tabi ki benim favori karakterimin çevresinde geçiyor.

Star Wars filmi ile paralel ilerleyen kitap, okurken tüm film gözleriniz önünde canlanıyor. Bu yüzde okuyacak olanları için ilk filmleri izlemenizi öneririm. Anakin’in çocukluğu ile başlayıp köle hayatını, özgür kalışını, bir jedi oluşunu ve nasıl karanlık tarafa geçtiğini adım adım okuyoruz. 

Darth Vader gözünden arada geçmişe gittiğimiz ve onun düşüncelerine yakından tanıklık ettiğimiz bu kitap Vader hayranları için kaçınılmaz büyük bir ziyafet olarak görüyorum. Anakin Skywalker'in daha önce anlatılmamış destansı hikayesi, yükselişi ve düşüşü... 
Aydınlık taraftan karanlığa geçişi ve geri dönüşü... 
Köle olarak doğdu.
Jedi olarak yetişti.
Ve adı
Tüm galaksiyi titreten
Biri oldu.

Darth Vader Yükselişi ve Düşüşü | kitap yorumu  Darth Vader Yükselişi ve Düşüşü | kitap yorumu Reviewed by aahmettsezer on 27.7.18 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.