LOKI | ÇİZGİ ROMAN İNCELEMESİ


Evet arkadaşlar yine bir çizgi roman bitti. Yine buraya onu anlatmak için geldim. Marvel filmlerinden aşina olduğumuz Loki bana hep biraz yakın gelmiştir. Son filmde öldüğü için geri gelecek mi, gelmeyecek mi? Bilmiyoruz ki bana gelirse gelme şans baya düşük çünkü kendisi ölüp ölüp dirildi ve bir kez daha şans verecekleri sanmıyorum. Ama solo Loki filmi dedikoduları var bu biraz daha iyi umarım film çekilir birlerde düzenbazlar tanrısını izlemiş oluruz. 



Çizgi roman dört sayıdan oluşmakta ve konusu direk Loki evet bu kadar Loki'yi okuyoruz. Tabi ki Loki anlatıcı ne kadarı doğru ne kadarı yalan bunu bilemiyoruz. Bazı yerlerde de Thor onu yalanlıyor yani Batman Öldüren Şaka gibi orada Joker ağzından dinledik ki çoğu yalan olabilirdi şimdi ise Loki, fark ediyorum da kötü, yalancı ve yeşil olan karakterler popüler olup sevilebiliyor.



Çizgi roman konusuna geçecek olursak; Loki sürgündedir, Asgard'da dağların arasında sürgünde olan Loki bir sakalları uzamış ve kıyafetsiz şekilde karşılıyor bizi, ateş yakmaktan bile korkan çünkü yerinin belli olmasından korkan Loki acınası bir halde yaşıyor. Thor ile karşılaşınca her şeyi sorgulamaya başlıyorlar ve Loki anlatıyor düzenbazlıklarını bizler ise flashbackler ile geçmişe gidiyoruz.



Odin'in üç çocuğu vardır. Thor, Loki ve Balder. Çizgi romanda ise Loki bu kardeşler arasında en dışarıda kalan evlatlık muamelesi gören kardeştir ki bazı yerlerde gerçekten hak veriyorum. Kıskançlık ile birlikte Loki, Balder'i öldürmek için sinsi planlar uyguluyor, yalanların ve düzenbazlığın tanrısı Loki'nin, kardeşi Thor ve diğer tüm Asgardlılara duyduğu o katıksız öfke ve nefretin kökenini öğreniyoruz. Konusu bu bana kalırsa okunması gereken bir çizgi roman Loki hayranlarının seveceği bir çizgi roman olmuş.

LOKI | ÇİZGİ ROMAN İNCELEMESİ LOKI | ÇİZGİ ROMAN İNCELEMESİ Reviewed by aahmettsezer on 27.7.18 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.