What Would Diplo Do? Dizi İncelemesi


Evet arkadaşlar yine karşınıza bir dizi incelmesi ile çıkıyorum. İzleyeceğimiz dizi ise "What Would Diplo Do?" başlayalım o halde.

Dizi 4 Ağustos tarihinde yayına başladı ve benim biraz geç keşfetmemle hemen konusunu okuduktan sonra izlemeye başladığım bir dizi haline geldi. O halde ilk başta konusuna bakalım. 


"Bir süperstar DJ olmak, insanı hayatta mükemmel yapmasa da hayatta olduğumuz sürece işleri düzeltme şansımız vardır." temasıyla yola çıkan "What Would Diplo Do?", Diplo adındaki bir DJ'in hayatını yansıtacaktır.

Grammy ödülü sahibi Amerikalı ünlü müzisyen, küratör ve 60 bin kişiyi ayağa kaldırabilecek DJ Diplo'nun farklı bir versiyonuna hayat verecek olan oyuncu ise James Van Der Beek bizlerle birlikte olacak.


Dizi komedi türü içinde ve ben aslında ilk isminden dolayı ilgimi çekmeye başladı. Güncel dizi takip etme isteğimin de bunda büyük bir payı var aslında ama her zaman komedi dizileri benim için çerezlik ufak kaçamaklar olmuştur ve bu boşluğumu bu dizi ile doldurmayı düşünmüyor değilim. 


Dizide ki espriler beni kendine çekmeyi başardı. Bir DJ komedi dizisi izlediğimizi düşünürsek müziksiz olur mu? Tabi ki hayır konserler ve partiler bizi bekliyor ki bu sıcak yaz gecelerinde bu dizi bana ilaç gibi geldi şahsen. İşleyiş biraz yavaş gibi dizi her sahnesinde karnınızı tuta tuta kahkaha atmanızı sağlamıyor. 1. Sezon için 6 bölümlük anlaşılan dizi 2. Sezon benim için kabul edilmez gibi geliyor fakat kısa süresi ve komedi dizisi oluşundan bir şans vermenizi isterim.

Merak edenler için işte fragman




What Would Diplo Do? Dizi İncelemesi What Would Diplo Do? Dizi İncelemesi Reviewed by aahmettsezer on 24.8.17 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.