Breaking Bad | Dizi İncelemesi Ve Yorumu



Evet arkadaşlar bu sefer bir dizi incelemesi ama benim efsane dizi diye tabir ettiğim "Breaking Bad" dizisini inceleyeceğimiz o halde hemen başlayalım. 

Breaking Bad, 2008-2013 yılları arası televizyonda olan bir dram dizisi. 5 sezon 62 bölümden oluşuyor. Yani dizimiz finalini yaptı. Ben diziyi o zaman güncel olarak takip etmiştim ve böyle güzel bir diziyi o zaman izlemeye başlayıp bitirdiğime emin olun şükür ediyorum. Dizi benim için tamamen bir başyapıt olarak her zaman birinci sırada yerini alacak gibi duruyor. 



Tamam fazla uzattığımı biliyorum, hemen dizinin konusuna geçiyorum. 

 Walter White normal, sıradan bir Amerikan vatandaşı, yüksek kimya bilgisine sahip. Zamanında birkaç arkadaşıyla kimya alanında bir buluşa imza atmış ancak geri çekilmek durumunda kalmış. Çoğu arkadaşı en iyi üniversitelerde kimya profesörü iken kendisi de en az onlar kadar bilgisi olmasına rağmen lisede normal bir kimya öğretmeni. Hayat ona adil davranmamış bile diyebiliriz. Kendisi karıncayı dahi incitemeyecek, saf, ailesine inanılmaz düşkün bir adam işte bizim Walter White böyle birisi. 

Fakat kendisi kanser olduğunu öğreniyor ve yakında öleceğini düşünmeye başlıyor, bizim sadık babamızın aklına hemen ailesi ve onların onsuz nasıl geçineceği geliyor aklına çünkü maddi durumları pek yerinde değil, bunun için lisede öğretmenlik yaparken bir yandan da okul çıkışları oto yıkamada çalışıyor. Bir gün şans eseri eski öğrencisi Jesse Pinkman ile karşılaşıyor ki bu karşılaşma baya ilginç çünkü bizim Jesse bir esrarkeş, onunla birlikte uyuşturucu işine girer ve dizimizin konusu böyle şekil almaya başlar. 
 

Evet dizimizin konusu böyleydi. Şimdi benim yorumuma gelirsek dizi ilk başta çoğu izleyicinin dediğine göre yavaş başlıyormuş fakat bana öyle gelmedi çoğu insan sıkılırken ben sıkılmadım. Dram türünde bir dizi olduğu için ben memnun kaldım şahsen. 

Dizinin heyecan ivmesi aslına bakarsanız sonuna doğru gittikçe artmaya başlıyor ve izleyici diziye daha da bağlamayı başarıyor. Karakterlere diyecek laf bulamıyorum öyle oynamışlar ki sanki yaşıyorlar oynarken. Dizin dram olduğuna  bakmayın gülerken gözleriniz dolabilir, kalbiniz burkula bilir ve heyecandan yerinizde durmaya bilirsiniz.  


Dizi karakterleri sizi kendine bağlayacak şahsen bende öyle olmuştu ve dizinin ne ara bittiğini anlayama bilirsiniz. Dizinin ilk beş yada 4 bölümünü izledikten sonra diziye devam etme şansınızın yüksek olduğunu belirtiyorum. 


Benim gönlümün tahtının sahibi Breaking Bad diyor ve yazıma son veriyorum. Dizi bana çok şey kattı ve hala dört yıl öncesini hatırlar hatırlar yeri gelir güler yeri gelir içim burkulur. 

 

Breaking Bad | Dizi İncelemesi Ve Yorumu Breaking Bad | Dizi İncelemesi Ve Yorumu Reviewed by aahmettsezer on 10.9.17 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.