Ironman #500 | Çizgi Roman İncelemesi


Herkese selam şu an çok heyecanlıyım çünkü bir Iron Man çizgi romanı demek benim için çocukluğum demek ilk Demir Adam vizyona girdiği zamanı hatırlıyorum yaklaşık bundan 10 yıl önce o kadar heyecanlanmıştım ki Örümcek Adam'dan sonra ki ilk Spider-Man filmi bundan 16 yıl önce çıktı gerçekten benim için onlar tam anlamıyla süper kahramandı şimdi ise çizgi romanları ve yeni filmleri ile beni büyülemeye devam ediyorlar. Sanırım 70 yaşıma gelsem dahi süper kahraman filmleri benim için hep ayrı bir yerde kalacak ne demişler; insan yedisinde neyse yetmişinde de odur dedikten sonra lafı fazla uzatmadan çizgi romanın konusuna geçiyoruz. 


Tam 500 sayı oldu o yaratılalı aradan yıllar geçti ve o hiç eskimedi. Yenilmez Demir Adam, Zırhlı İntikamcı, Marvel dehalarından birisi, kısa süre önce başından bir çok olay geçti. Osborn’un karanlık yönetimi sırasında ise son darbeyi yaşadı. Beyni çöktü. Neyse ki daha önceden hazırlayıp arkadaşlarına bıraktığı bilgiler sayesinde beynine format atıldı. Geri döndü, hem de daha güçlü olarak ama bir sorun vardı. Hafızasında eksikler vardı, geçmişinde eksikler vardı.



Çizgi romanda Spider-Man'i görmek gayet keyif vermişti yalnız Tony, Peter'in Spider-Man olduğunu bilmiyor ve Peter, Tony Stark'ın yanında asistan olarak çalışıyor fakat bizim demir zırhlı abimiz hafıza kayıpları yaşıyor ve uğraştığı icatları hatırlamakta zorluk çekiyor burada Peter'dan yardım alıyor. Çizgi roman böyle başlarken Tony aslında kendi teknolojisi ile savaştığını anlamaya başlıyor ve Spider-Man ile bir olup onlara karşı savaşmaya başlıyorlar. 


Ve 500 sayının şerefine Tony gelmiş geçmiş en büyük düşmanları ile karşılaşıyor. Teknoloji ile. Kendi teknolojisi ile. Kendisi ile. Mandarin ile. Oğlu ile. Torunu, oğul? Torun? Ah, söylemeyi unuttum; geçmiş ve geleceği aynı anda yaşamak üzeresiniz. Ben okurken çok keyif aldım sizinde alacağınızı düşünüyorum. İyi okumalar dilerim.



Ironman #500 | Çizgi Roman İncelemesi Ironman #500 | Çizgi Roman İncelemesi Reviewed by aahmettsezer on 7.9.18 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.